Основы программирования на языке "Java" для школьников

Основы программирования на языке "Java" для школьников

Дата/Час ЦСО Телефон  
Хмельницький 11-05 травня
10:00-12:00
( пт ср пн )
Системи для бізнесу (067) 350-2400 Подати заяву
Запоріжжя 01-04 лютого
09:00-11:00
( сб )
Проком (061) 236-2438 Подати заяву
Запоріжжя 01-04 лютого
09:00-11:00
( сб )
Проком (061) 236-2438 Подати заяву
Запоріжжя 19-31 жовтня
09:00-10:00
( сб )
Проком (061) 236-2438 Подати заяву
Запоріжжя 20-27 січня
09:00-11:00
( вс )
Подати заяву
Запоріжжя 19-27 січня
13:00-15:00
( сб )
Подати заяву
Запоріжжя 15-30 грудня
13:00-15:00
( сб )
Подати заяву
Запоріжжя 07-28 жовтня
13:00-15:00
( вс )
Подати заяву
Запоріжжя 06-27 жовтня
11:00-13:00
( сб )
Подати заяву
Запоріжжя 08-30 вересня
11:00-13:00
( сб )
Подати заяву
Запоріжжя 02-30 вересня
13:00-15:00
( вс )
Подати заяву
Запоріжжя 01-30 вересня
09:00-11:00
( сб )
Подати заяву
Запоріжжя 20-24 серпня
09:00-17:00
( вт чт пт ср пн )
Подати заяву
Запоріжжя 13-17 серпня
09:00-17:00
( вт чт пт ср пн )
Подати заяву
Запоріжжя 07-29 липня
09:00-11:00
( сб )
Подати заяву
Запоріжжя 11-15 червень
09:00-15:00
( вт чт пт ср пн )
Подати заяву
Запоріжжя 13-27 травня
13:00-15:00
( вс )
Подати заяву
Запоріжжя 12-27 травня
09:00-11:00
( сб )
Подати заяву
Запоріжжя 14-29 квітня
09:00-11:00
( сб )
Подати заяву
Запоріжжя 04-25 березня
09:00-11:00
( вс )
Подати заяву
Для перегляду більш пізніх дат розкладу - використовуйте смугу прокрутки праворуч >>>>

Повний розклад курсу


Повний курс "Основи програмування на мові "Java" для школярів" містить чотири модулі і розрахований на два роки навчання в типовому форматі - один раз на тиждень.   

Тривалість кожного модулю курсу: 24 академічних години. 

Курс рекомендований учням 7-8-х класів.  

На курсі школярі: 

  • Познайомляться з історією створення мови Java, дізнаються про її можливості та перспективи 
  • Познайомляться з середовищем розробки Eclipse та основними елементами розробки програми. 
  • Познайомляться з правилами створення програми на мові Java і її структурою. 
  • Навчаться синтаксису мови програмування Java, особливостям написання інструкцій. 
  • З'ясують, яке програмування є об'єктно-орієнтованим. Познайомляться з основними поняттями такого програмування. 
  • Навчаться працювати з графічними об'єктами в середовищі розробки Eclipse і управляти ними з клавіатури. 
  • За допомогою мови програмування Java створять анімацію – рух графічних об'єктів. 
  • Створять свою комп'ютерну гру "Новорічний дощ" з різними рівнями складності 
Курс проводиться українською і російською мовами. 

Короткий зміст першого модулю: 

  • Знайомство з мовою програмування Java; 
  • Робота зі змінними; 
  • Основні алгоритмічні конструкції; 
  • Основи об'єктно-орієнтованого програмування; 
  • Основи комп'ютерної графіки мови Java; 
  • Робота з графічними зображеннями; 
  • Конструктори класів, обробники подій; 
  • Створення комп'ютерної гри "Новорічний дощ"; 
  • Створення jar-архіву гри "Новорічний дощ". 

Короткий зміст другого модулю:

  • Обробка подій, пов'язаних з пристроєм управління "миша"; 
  • Проектування інтерфейсу користувача; 
  • Створення програми "Калькулятор". Перетворення додатку в аплет; 
  • Верстка web-сторінки за допомогою HTML і CSS; 
  • Використання JAVASCRIPT на web-сторінці; 
  • Створення привітального блокувальника WINDOWS. Реалізація інтерфейсу; 
  • Створення привітального блокувальника WINDOWS. Завершення; 
  • Візуальні засоби розробки. Створення інтерфейсу додатку; 
  • Робота з файловою системою з JAVA. Створення, видалення, перейменування файлів; 
  • Робота з файловою системою з JAVA. Читання і запис в файл; 
  • Бази даних. Мова запитів SQL. Робота з базою даних MYSQL з JAVA; 
  • Створення гри "Передбачення майбутнього" з використанням бази даних. 
Короткий зміст третього модулю: 
  • Швидкий старт: організація робочого місця веб-розробника. створення і запуск першого проекту; 
  • Технологія верстки веб-сторінки: Вивчення HTML; 
  • Технологія верстки веб-сторінки: Вивчення CSS;     
  • Початок створення проекту "Вінні-Пух і компанія": Реалізація клієнтської частини на JAVA;
  • Початок створення серверної частини проекту "ВІННІ-ПУХ І КОМПАНІЯ"; 
  • Завершення створення PHP-скрипта для прийому даних від кліенскої частини на JAVA;
  • Верстка основного каркасу сайту інтернет-магазину; 
  • Створення головного меню і розділу опис товарів; 
  • Створення лівої і правої бічної частини сторінки;
  • Підключення JAVASCRIPT. Створення розділів сайту: Головна та Контакти;
  • Створення розділу сайту: замовити;
  • Відладка проекту.
Короткий зміст четвертого модулю: 

  • Завдання першого (найскладнішого) рівня - ігри: 
    • Створення гри "Змійка"; 
    • Створення гри "Морський бій"; 
    • Створення гри "Пасьянс Косинка" 
  • Завдання другого рівня - графіка: 
    • Переворот екрану вверх ногами; 
    • Очі, що стежать за курсором миші; 
    • Додаток з чоловічком, який ходить; 
    • Створення двох обличь однієї людини - виходячи з симетрії правої і лівої половини; 
  • Завдання третього рівня: 
    • Додаток з "втікаючою кнопкою" і "втікаючим" вікном; 
    • Завантаження колоди карт і розкладання колоди на ігровому полі; 
    • Переміщення карти мишею, переворот карти; 
    • Створення літаючої тарілки, що пролітає; 
    • Створення падаючої краплі.