Основы программирования на языке "Java" для школьников

Основы программирования на языке "Java" для школьников

Дата/Час ЦСО Телефон  
Хмельницький 12-31 квітня
10:00-14:00
( сб ср )
Системи для бізнесу (067) 350-2400 Подати заяву
Хмельницький 05-28 квітня
16:00-18:00
( вт чт )
Системи для бізнесу (067) 350-2400 Подати заяву
Хмельницький 05-28 квітня
10:00-12:00
( пт пн )
Системи для бізнесу (067) 350-2400 Подати заяву
Хмельницький 29-31 березня
10:00-12:00
( вт чт )
Системи для бізнесу (067) 350-2400 Подати заяву
Хмельницький 29-28 березня
16:00-18:00
( пт ср пн )
Системи для бізнесу (067) 350-2400 Подати заяву
Хмельницький 11-05 травня
10:00-12:00
( пт ср пн )
Системи для бізнесу (067) 350-2400 Подати заяву
Хмельницький 13-24 лютого
16:00-18:00
( вт сб )
Подати заяву
Хмельницький 05-12 січня
16:00-18:00
( пт пн )
Подати заяву
Хмельницький 02-10 січня
16:00-18:00
( вт сб )
Подати заяву
Хмельницький 01-31 грудня
16:00-18:00
( сб ср )
Подати заяву
Хмельницький 01-30 листопада
16:00-18:00
( вт сб )
Подати заяву
Хмельницький 30-20 жовтня
16:00-18:00
( пт пн )
Подати заяву
Хмельницький 15-22 березня
16:00-18:00
( сб ср )
Подати заяву
Хмельницький 20-31 лютого
16:00-18:00
( пт пн )
Подати заяву
Хмельницький 14-31 листопада
16:00-18:00
( пт пн )
Подати заяву
Хмельницький 18-10 жовтня
16:00-18:00
( вт сб )
Подати заяву
Хмельницький 15-03 вересня
16:00-18:00
( сб чт )
Подати заяву
Хмельницький 13-01 вересня
16:00-18:00
( вт сб )
Подати заяву
Хмельницький 24-06 травня
16:00-18:00
( вт сб )
Подати заяву
Хмельницький 27-15 квітня
16:00-18:00
( сб ср )
Подати заяву
Для перегляду більш пізніх дат розкладу - використовуйте смугу прокрутки праворуч >>>>

Повний розклад курсу


Повний курс "Основи програмування на мові "Java" для школярів" містить чотири модулі і розрахований на два роки навчання в типовому форматі - один раз на тиждень.   

Тривалість кожного модулю курсу: 24 академічних години. 

Курс рекомендований учням 7-8-х класів.  

На курсі школярі: 

  • Познайомляться з історією створення мови Java, дізнаються про її можливості та перспективи 
  • Познайомляться з середовищем розробки Eclipse та основними елементами розробки програми. 
  • Познайомляться з правилами створення програми на мові Java і її структурою. 
  • Навчаться синтаксису мови програмування Java, особливостям написання інструкцій. 
  • З'ясують, яке програмування є об'єктно-орієнтованим. Познайомляться з основними поняттями такого програмування. 
  • Навчаться працювати з графічними об'єктами в середовищі розробки Eclipse і управляти ними з клавіатури. 
  • За допомогою мови програмування Java створять анімацію – рух графічних об'єктів. 
  • Створять свою комп'ютерну гру "Новорічний дощ" з різними рівнями складності 
Курс проводиться українською і російською мовами. 

Короткий зміст першого модулю: 

  • Знайомство з мовою програмування Java; 
  • Робота зі змінними; 
  • Основні алгоритмічні конструкції; 
  • Основи об'єктно-орієнтованого програмування; 
  • Основи комп'ютерної графіки мови Java; 
  • Робота з графічними зображеннями; 
  • Конструктори класів, обробники подій; 
  • Створення комп'ютерної гри "Новорічний дощ"; 
  • Створення jar-архіву гри "Новорічний дощ". 

Короткий зміст другого модулю:

  • Обробка подій, пов'язаних з пристроєм управління "миша"; 
  • Проектування інтерфейсу користувача; 
  • Створення програми "Калькулятор". Перетворення додатку в аплет; 
  • Верстка web-сторінки за допомогою HTML і CSS; 
  • Використання JAVASCRIPT на web-сторінці; 
  • Створення привітального блокувальника WINDOWS. Реалізація інтерфейсу; 
  • Створення привітального блокувальника WINDOWS. Завершення; 
  • Візуальні засоби розробки. Створення інтерфейсу додатку; 
  • Робота з файловою системою з JAVA. Створення, видалення, перейменування файлів; 
  • Робота з файловою системою з JAVA. Читання і запис в файл; 
  • Бази даних. Мова запитів SQL. Робота з базою даних MYSQL з JAVA; 
  • Створення гри "Передбачення майбутнього" з використанням бази даних. 
Короткий зміст третього модулю: 
  • Швидкий старт: організація робочого місця веб-розробника. створення і запуск першого проекту; 
  • Технологія верстки веб-сторінки: Вивчення HTML; 
  • Технологія верстки веб-сторінки: Вивчення CSS;     
  • Початок створення проекту "Вінні-Пух і компанія": Реалізація клієнтської частини на JAVA;
  • Початок створення серверної частини проекту "ВІННІ-ПУХ І КОМПАНІЯ"; 
  • Завершення створення PHP-скрипта для прийому даних від кліенскої частини на JAVA;
  • Верстка основного каркасу сайту інтернет-магазину; 
  • Створення головного меню і розділу опис товарів; 
  • Створення лівої і правої бічної частини сторінки;
  • Підключення JAVASCRIPT. Створення розділів сайту: Головна та Контакти;
  • Створення розділу сайту: замовити;
  • Відладка проекту.
Короткий зміст четвертого модулю: 

  • Завдання першого (найскладнішого) рівня - ігри: 
    • Створення гри "Змійка"; 
    • Створення гри "Морський бій"; 
    • Створення гри "Пасьянс Косинка" 
  • Завдання другого рівня - графіка: 
    • Переворот екрану вверх ногами; 
    • Очі, що стежать за курсором миші; 
    • Додаток з чоловічком, який ходить; 
    • Створення двох обличь однієї людини - виходячи з симетрії правої і лівої половини; 
  • Завдання третього рівня: 
    • Додаток з "втікаючою кнопкою" і "втікаючим" вікном; 
    • Завантаження колоди карт і розкладання колоди на ігровому полі; 
    • Переміщення карти мишею, переворот карти; 
    • Створення літаючої тарілки, що пролітає; 
    • Створення падаючої краплі.