"Использование "1С:CRM СТАНДАРТ" для управления взаимоотношениями с клиентами в компаниях малого бизнеса"

"Использование "1С:CRM СТАНДАРТ" для управления взаимоотношениями с клиентами в компаниях малого бизнеса"

Дата/Час ЦСО Телефон  
Київ 30-31 травня
10:00-17:00
Подати заяву
Для перегляду більш пізніх дат розкладу - використовуйте смугу прокрутки праворуч >>>>

Повний розклад курсу



Основною метою навчального курсу є практичні навички роботи з рішенням "1С:CRM СТАНДАРТ" в галузі управління взаємовідносинами з клієнтами в компаніях малого бізнесу. 

Конфігурація "1С:CRM СТАНДАРТ" дозволяє вирішити завдання щодо створення клієнтської бази, реєстрації та планування різних видів взаємодій, організації процесу продажу, отримання необхідної аналітики, налаштування обміну з зовнішніми прикладними програмами.

Основні задачі навчання:
  • отримати розуміння класичних і сучасних CRM-систем;
  • освоїти інструменти створення клієнтської бази та підтримання її в актуальному стані
  • дізнатися про типові способи обміну з рішенням "1С:Бухгалтерія"
  • познайомитися з типовими механізмами аналізу отриманої управлінської інформації.
Курс розрахований на:
  • керівників малого бізнесу, а також фахівців, які займаються продажами та маркетингом,
  • партнерів, які впроваджують CRM-рішення
Тривалість курсу: 1 день (8 академічних годин).
 
Короткий зміст курсу:
  • Вступ
    • Що таке CRM?
    • Що може CRM?
    • Основні можливості програми "1С:CRM СТАНДАРТ"
  • Початкові навички роботи з програмою. Загальна інформація, встановлення
    • Робота з довідниками і документами
  • Початкове налаштування системи
    • Загальна інформація та налаштування інтерфейсу
    • Початкове налаштування
  • Клієнтська база
    • Контактна інформація
    • Аналітика
    • Звітність по клієнтській базі
  • Управління контактами
    • Взаємодії та завдання
    • Групові взаємодії
    • Звіти по взаємодіях
    • Звіти по завданнях
  • Продажі
    • Підготовчі інструменти продажу
    • Процес продажу
    • Звіти по продажах
  • Перелік рекомендованої літератури за тематикою CRM