"Оперативное управление в малом бизнесе с использованием программы "1С:Управление небольшой фирмой 8"
Для перегляду більш пізніх дат розкладу - використовуйте смугу прокрутки праворуч >>>>
Курс призначений для:
- власників і директорів малого бізнесу - сервісних, виробничих і торгових компаній, а також компаній, що спеціалізуються на виконанні проектних та підрядних робіт;
- менеджерів, відповідальних за оперативне управління виробничою, збутовою і постачальницькою діяльністю;
- фінансових фахівців, відповідальних за організацію управлінського обліку і планування;
- власників та директорів фірм-франчайзі;
- спеціалістів фірм-франчайзі, орієнтованих на надання послуг з постановки управлінського обліку та його автоматизації на підприємствах малого бізнесу.
Цілями навчання є:
- cистематизувати знання слухачів в області оперативного управління в малому бізнесі з урахуванням сучасних теоретичних і практичних підходів;
- дати повне розуміння функціональних можливостей і області застосування типового рішення "1С:Управління невеликою фірмою 8";
- забезпечити швидку підготовку власників, керівників і фахівців по використанню програми для організації ефективного обліку, контролю, аналізу та планування діяльності на підприємствах малого бізнесу;
- сформувати навички самостійної автоматизації управлінського обліку та оперативного менеджменту на основі "1С:Управління невеликою фірмою 8";
- забезпечити методичну підготовку фахівців для надання послуг з постановки управлінського обліку та його автоматизації з використанням програми "1С:Управління невеликою фірмою 8".
В результаті проходження навчання слухачі повинні:
- розуміти принципи побудови повного циклу оперативного управління в малому бізнесі;
- вміти ефективно використовувати можливості програми "1С:Управління невеликою фірмою" для автоматизації обліку, планування, контролю і аналізу діяльності підприємства малого бізнесу;
- мати навики роботи в програмі "1С:Управління невеликою фірмою 8";
- володіти технологіями планування і бюджетування в обсязі, необхідному для вирішення завдань малого бізнесу;
- вміти контролювати роботу співробітників за допомогою можливостей програми і формувати різні мотиваційні схеми заохочення персоналу.
Тривалість курсу: 24 академічних години
Короткий зміст курсу:
- Програма "1С:Управління невеликою фірмою 8" як основа інформаційної системи оперативного менеджменту в малому бізнесі
- Поняття оперативного менеджменту. Класичний цикл управління підприємством та його реалізація в програмі "1С:Управління невеликою фірмою 8"
- Структура програми, коротка характеристика і призначення кожного з розділів
- Основні бізнес-процеси. Управління замовленнями і клієнтською базою
- Реєстрація звернень та потреб клієнтів
- Планування та контроль виконання дій за зверненнями покупців
- Замовлення покупця
- Аналіз потреб по замовленнях покупців
- Виконання замовлень покупців. Облік і планування
- Закриття замовлень. Контроль виконання. Оцінка клієнтом якості виконання замовлення
- Аналіз продажів
- Основи технології CRM
- Забезпечення основних процесів
- Облік даних про продукцію, що випускається, роботи, послуги, товари
- Склад виробів і технологія випуску
- Аналіз потреб виробництва у сировині і матеріалах. Планування закупівель на підставі потреб підприємства
- Робота з постачальниками. Контроль виконання плану закупівель
- Складський облік запасів
- Фінанси
- Аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості. Взаєморозрахунки з контрагентами
- Оперативне управління грошовими коштами. Платіжний календар
- Управління витратами. Розрахунок фактичної собівартості
- Формування вартості покупних товарів у торговельній діяльності
- Облік витрат підприємства, що не включаються до складу собівартості
- Аналіз доходів і витрат підприємства
- Складання фінансової звітності за даними управлінського обліку - баланс, прибутки і збитки, рух грошових коштів
- Фінансове планування. Складання основних бюджетів та контроль їх виконання
- Персонал
- Облік відомостей про співробітників підприємства
- Планування роботи персоналу. Завдання на роботу. Зовнішні та внутрішні завдання
- Аналіз виконання завдань та доручень
- Контроль завантаження персоналу. Робочі календарі
- Облік робочого часу співробітників
- Погодинна та відрядна системи оплати праці
- Управління фінансовою мотивацією персоналу. Оплата за результат. KPI
- Додаток № 1. Короткий опис схем обліку товарних операцій, не розглянутих в рамках навчального курсу
- Прийом і передача товарів на комісію
- Прийом і передача товару на відповідальне зберігання
- Прийом і передача запасів у переробку
- Роздрібна торгівля