"Оперативное управление в малом бизнесе с использованием программы "1С:Управление небольшой фирмой 8"

"Оперативное управление в малом бизнесе с использованием программы "1С:Управление небольшой фирмой 8"

Дата/Час ЦСО Телефон  
Київ 28-30 жовтня
10:00-17:00
ІНТЕГРА (044) 490-2650 Подати заяву
Запоріжжя 15-31 травня
13:00-17:00
( пт ср пн )
Подати заяву
Харків 26-11 жовтня
15:00-17:15
( пт ср пн )
ОРБІС-Т +38 (057) 756-7079 Подати заяву
Для перегляду більш пізніх дат розкладу - використовуйте смугу прокрутки праворуч >>>>

Повний розклад курсу



Курс призначений для:
  • власників і директорів малого бізнесу - сервісних, виробничих і торгових компаній, а також компаній, що спеціалізуються на виконанні проектних та підрядних робіт;
  • менеджерів, відповідальних за оперативне управління виробничою, збутовою і постачальницькою діяльністю;
  • фінансових фахівців, відповідальних за організацію управлінського обліку і планування;
  • власників та директорів фірм-франчайзі;
  • спеціалістів фірм-франчайзі, орієнтованих на надання послуг з постановки управлінського обліку та його автоматизації на підприємствах малого бізнесу.
Цілями навчання є:
  • cистематизувати знання слухачів в області оперативного управління в малому бізнесі з урахуванням сучасних теоретичних і практичних підходів;
  • дати повне розуміння функціональних можливостей і області застосування типового рішення "1С:Управління невеликою фірмою 8";
  • забезпечити швидку підготовку власників, керівників і фахівців по використанню програми для організації ефективного обліку, контролю, аналізу та планування діяльності на підприємствах малого бізнесу;
  • сформувати навички самостійної автоматизації управлінського обліку та оперативного менеджменту на основі "1С:Управління невеликою фірмою 8";
  • забезпечити методичну підготовку фахівців для надання послуг з постановки управлінського обліку та його автоматизації з використанням програми "1С:Управління невеликою фірмою 8".
В результаті проходження навчання слухачі повинні:
  • розуміти принципи побудови повного циклу оперативного управління в малому бізнесі;
  • вміти ефективно використовувати можливості програми "1С:Управління невеликою фірмою" для автоматизації обліку, планування, контролю і аналізу діяльності підприємства малого бізнесу;
  • мати навики роботи в програмі "1С:Управління невеликою фірмою 8";
  • володіти технологіями планування і бюджетування в обсязі, необхідному для вирішення завдань малого бізнесу;
  • вміти контролювати роботу співробітників за допомогою можливостей програми і формувати різні мотиваційні схеми заохочення персоналу.
Тривалість курсу: 24 академічних години

Короткий зміст курсу:
  • Програма "1С:Управління невеликою фірмою 8" як основа інформаційної системи оперативного менеджменту в малому бізнесі
    • Поняття оперативного менеджменту. Класичний цикл управління підприємством та його реалізація в програмі "1С:Управління невеликою фірмою 8"
    • Структура програми, коротка характеристика і призначення кожного з розділів
  • Основні бізнес-процеси. Управління замовленнями і клієнтською базою
    • Реєстрація звернень та потреб клієнтів
    • Планування та контроль виконання дій за зверненнями покупців
    • Замовлення покупця
    • Аналіз потреб по замовленнях покупців
    • Виконання замовлень покупців. Облік і планування
    • Закриття замовлень. Контроль виконання. Оцінка клієнтом якості виконання замовлення
    • Аналіз продажів
    • Основи технології CRM
  • Забезпечення основних процесів
    • Облік даних про продукцію, що випускається, роботи, послуги, товари
    • Склад виробів і технологія випуску
    • Аналіз потреб виробництва у сировині і матеріалах. Планування закупівель на підставі потреб підприємства
    • Робота з постачальниками. Контроль виконання плану закупівель
    • Складський облік запасів
  • Фінанси
    • Аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості. Взаєморозрахунки з контрагентами
    • Оперативне управління грошовими коштами. Платіжний календар
    • Управління витратами. Розрахунок фактичної собівартості
    • Формування вартості покупних товарів у торговельній діяльності
    • Облік витрат підприємства, що не включаються до складу собівартості
    • Аналіз доходів і витрат підприємства
    • Складання фінансової звітності за даними управлінського обліку - баланс, прибутки і збитки, рух грошових коштів
    • Фінансове планування. Складання основних бюджетів та контроль їх виконання
  • Персонал
    • Облік відомостей про співробітників підприємства
    • Планування роботи персоналу. Завдання на роботу. Зовнішні та внутрішні завдання
    • Аналіз виконання завдань та доручень
    • Контроль завантаження персоналу. Робочі календарі
    • Облік робочого часу співробітників
    • Погодинна та відрядна системи оплати праці
    • Управління фінансовою мотивацією персоналу. Оплата за результат. KPI
  • Додаток № 1. Короткий опис схем обліку товарних операцій, не розглянутих в рамках  навчального курсу
  • Прийом і передача товарів на комісію
  • Прийом і передача товару на відповідальне зберігання
  • Прийом і передача запасів у переробку
  • Роздрібна торгівля