Новини

Оглядовий курс по прикладному рішенню "1C:Управління торгівлею 8 для України, редакція 3.1" з 04 по 05 вересня 2017 року в Києві

Запрошуємо на оглядовий курс по прикладному рішенню "1C:Управління торгівлею 8 для України, редакція 3.1", який проходитиме в м. Києві з 04 по 05 вересня 2017 року.

Цілі курсу: знайомство учасників з ключовими елементами архітектури і головними функціональними можливостями прикладного рішення "1С: Управління торгівлею 8 для України" редакції 3.1, вивчення нових та аналіз змін "старих" функціональних можливостей типової конфігурації, робота з питаннями учасників.

Курс буде корисний для фахівців фірм-франчайзі і фахівців фірм кінцевих користувачів інформаційних систем на базі прикладного рішення "1С:Управління торгівлею 8 для України".

Кожен учасник, який планує взяти участь в курсі, повинен:

  • володіти сучасними інформаційними технологіями,
  • володіти знаннями в предметних областях торгових операцій, управлінського обліку, технологій роботи торгового підприємства,
  • вміти використовувати основні об'єкти платформи "1С:Підприємство 8.3": форми, довідники, документи і звіти.

Курс проводиться протягом двох днів. Весь курс розбитий на блоки, в рамках яких розглядається підсистема або контур нової редакції прикладного рішення "1С:Управління торгівлею 8 для України, редакція 3.1". У кожному блоці формулюються методологічні принципи, вивчаються ключові можливості і особливості архітектури та функціоналу відповідного розділу прикладного рішення.

Зміст курсу:

День перший

  • Старт системи (налаштування параметрів обліку і введення залишків) і загальна нормативно-довідкова інформація (організації, підрозділи, склади, партнери, номенклатура і т.д.);
  • Закупівля товарів: умови закупівель, реєстрація цін постачальників, формування замовлень постачальнику і відображення надходження товарів (у т.ч. з використанням ордерної схеми), фіксація розбіжностей при надходженні, аналіз даних;
  • Правила торгівлі: умови продажу, правила оплати, налаштування правил ціноутворення і призначення цін номенклатури, призначення знижок/націнок;
  • Продаж товарів: угоди з клієнтами, комерційні пропозиції, формування та забезпечення замовлень клієнтів (в т.ч. відокремлено), відображення операцій реалізації (в т.ч. з використанням ордерної схеми), аналіз даних;
  • Розрахунки з партнерами: об'єкт розрахунків (договір, замовлення, накладна), оперативні і відкладені розрахунки, планові і фактичні розрахунки, аналітична деталізація заборгованості;
  • Управління грошовими коштами: планові руху ДС і платіжний календар, відображення фактичних платежів, операції еквайрингу, купівля-продаж валюти, ведення кредитних і депозитних договорів;
  • Розрахунки з підзвітними особами;

День другий

  • Складські операції: внутрішній рух товару (переміщення, складання\розбирання, використання в роботі), звірка і коригування залишків товарів по складах (інвентаризація, надлишки і недостачі, псування і пересортиця), прийом і відвантаження за пакувальними листами, аналіз даних;
  • Управління доставкою;
  • Результати діяльності підприємства: методи оцінки вибуття товарів, облік по партіях, розрахунок собівартості товарів, облік ТЗВ, визначення маржинального прибутку, переоцінка валютних залишків, витрати майбутніх періодів, інші доходи і витрати підприємства, закриття місяця, управлінський баланс і фінансовий результат діяльності;
  • Облік і контроль залишків товарів за організаціями;
  • Інтеркампані: внутрішньофірмова передача товарів і грошових коштів;
  • ПДВ: реєстрація та оформлення податкових документів, аналіз даних;
  • Інструменти управління торговельною діяльністю: планування продажів і закупівель, формування замовлень постачальникам за потребами, ABC і XYZ класифікація, сегментування клієнтів і номенклатури, реєстрація взаємодій з клієнтами та маркетингові заходи, фіксація претензій клієнтів;

Вартість навчання: 1 440 грн - для користувачів, 1 140 грн. - для партнерів. До вартості включені методичні матеріали, обіди та кава-брейки. На третього і кожного наступного учасника надається знижка в розмірі 20% від вартості участі.

Місце проведення: м. Київ, вул. Депутатська, 16/8

Реєстрація:

  • по e-mail: training@1c.ua (в темі листа обов'язково вказати "Заявка на новий оглядовий курс по прикладному рішенню "1C:Управління торгівлею 8 для України, редакція 3.1");
  • по телефону: +38 (044) 422-55-53;
  • через сайт: http://1c.ua/ua/training/skysoft/training/

В разі відмови від участі необхідно повідомити за 5 робочих днів до початку курсу по e-mail: training@1c.ua.

Форма заявки:

1. Найменування організації:_________________________________________________________

2. Код партнера _______________ 3. Місто ______________________________________________

4. Телефон _______________________ E-Mail: ___________________________________________

5. П.І.Б. учасника (учасників), серія та номер паспорту:

 1. ________________________________________________________________________________

 2. ________________________________________________________________________________

 3. ________________________________________________________________________________

 4. ________________________________________________________________________________

6. Дані платника для безготівкової оплати виставленого рахунку

 Повна назва платника українською мовою _______________________

 Код ЄДРПОУ ___________________________

 ІПН _____________________________

 N свідоцтва платника ПДВ _________________________

 Юридична адреса ____________________________________________________

 Поштова адреса _______________________________________________________

 Виписати рахунок І ВІДПРАВИТИ ПО E-Mail ______________ факсом _________________

X Заповнюючи дану анкету, я даю згоду (Закон України "Про захист ПД" № 2297-VI від 01.06.10 р) на: 

  • обробку своїх персональних даних (ПІБ, освіта, спеціальність, стаж і місце роботи, посада, поштова адреса, тел. / факс, e-mail, ICQ, Web, інші відомості, які вказані мною)

Повернення до списку