Новини

Сертифікований курс " Оперативне управління в малому бізнесі з використанням програми "1С:Управління невеликою фірмою 8" з 21 по 23 листопада 2017 року в Києві

Запрошуємо на сертифікований курс "Оперативне управління в малому бізнесі з використанням програми "1С:Управління невеликою фірмою 8", який проходитиме в м. Києві з 21 по 23 листопада 2017 року. 

Курс призначений для: 

  • власників і директорів малого бізнесу - сервісних, виробничих і торгових компаній, а також компаній, що спеціалізуються на виконанні проектних та підрядних робіт;
  • менеджерів, відповідальних за оперативне управління виробничої, збутової та постачальницької діяльності;
  • фінансових фахівців, що відповідають за організацію управлінського обліку і планування;
  • власників і директорів фірм-франчайзі;
  • фахівців фірм-франчайзі, орієнтованих на надання послуг з постановки управлінського обліку і його автоматизації на підприємствах малого бізнесу. 

Мета курсу: 

  • Систематизувати знання слухачів в області оперативного управління в малому бізнесі - з урахуванням сучасних теоретичних і практичних підходів
  • Дати повне уявлення про функціональні можливості і області застосування нового типового рішення   "1С:Управління невеликою фірмою 8"
  • Забезпечити швидку підготовку власників, керівників і фахівців до використання програми для організації ефективного обліку, контролю, аналізу та планування діяльності на підприємствах малого бізнесу
  • Сформувати навички для самостійної автоматизації управлінського обліку і оперативного менеджменту на основі "1С:Управління невеликою фірмою 8"
  • Забезпечити методичну підготовку фахівців для надання послуг з постановки управлінського обліку і його автоматизації з використанням програми "1С:Управління невеликою фірмою 8" 

В результаті проходження навчання слухачі повинні: 

  • Розуміти принципи побудови повного циклу оперативного управління в малому бізнесі
  • Вміти ефективно використовувати можливості програми "1С:Управління невеликою фірмою 8" для автоматизації обліку, планування, контролю та аналізу діяльності підприємства малого бізнесу
  • Мати навички роботи в програмі "1С:Управління невеликою фірмою 8"
  • Володіти технологіями планування і бюджетування в обсязі, необхідному для вирішення завдань малого бізнесу
  • Вміти контролювати роботу співробітників за допомогою можливостей програми і формувати різні мотиваційні схеми заохочення персоналу 

Тривалість курсу: 24 академічних години с перервою на обід та кава-брейк. 

Короткий зміст курсу: 

1. Програма "1С:Управління невеликою фірмою 8" як основа інформаційної системи оперативного менеджменту в малому бізнесі

  • Поняття оперативного менеджменту. Класичний цикл управління підприємством і його реалізація в програмі "1С:Управління невеликою фірмою 8"
  • Структура програми, коротка характеристика і призначення кожного з розділів

2. Основні бізнес-процеси. Управління замовленнями і клієнтською базою

  • Реєстрація звернень та потреб клієнтів
  • Планування та контроль виконання дій за зверненнями покупців
  • Замовлення покупця
  • Аналіз потреб за замовленнями покупців
  • Виконання замовлень покупців. Облік і планування
  • Закриття замовлень. Контроль виконання. Оцінка клієнтом якості виконання замовлення
  • Аналіз продажів
  • Основи технології CRM

3. Забезпечення основних процесів

  • Облік даних щодо випущеної продукції, роботи, послуг, товарів
  • Склад виробів і технологія випуску
  • Аналіз потреб виробництва у сировині та матеріалах. Планування закупівель на підставі потреб підприємства
  • Робота з постачальниками. Контроль виконання плану закупівель
  • Складський облік запасів

4. Фінанси

  • Аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості. Взаєморозрахунки з контрагентами
  • Оперативне управління грошовими коштами, платіжний календар
  • Управління витратами. Розрахунок фактичної собівартості
  • Формування вартості покупних товарів у торговельній діяльності
  • Облік витрат підприємства, які не включаються до складу собівартості
  • Аналіз доходів і витрат підприємства
  • Складання фінансової звітності за даними управлінського обліку - баланс, прибутки і збитки, рух грошових коштів
  • Фінансове планування. Складання основних бюджетів та контроль їх виконання

5. Персонал

  • Облік відомостей про співробітників підприємства
  • Планування роботи персоналу. Завдання на роботу. Зовнішні та внутрішні завдання
  • Аналіз виконання завдань і доручень
  • Контроль завантаження персоналу, робочі календарі
  • Облік робочого часу співробітників
  • Погодинна і відрядна системи оплати праці
  • Управління фінансовою мотивацією персоналу. Оплата за результат. KPI

6. Додаток № 1. Короткий опис схем обліку товарних операцій, які не розглядаються в рамках навчального курсу

  • Прийом і передача товарів на комісію
  • Прийом і передача товару на відповідальне зберігання
  • Прийом і передача запасів у переробку
  • Роздрібна торгівля 

Вартість навчання: 3 600 грн - для користувачів, 1 920 грн - для партнерів. До вартості включені методичні матеріали, обіди та кава-брейки. На третього і кожного наступного учасника надається знижка в розмірі 20% від вартості участі.

Місце проведення: м. Київ, вул. Депутатська, 16/8

Реєстрація: через сайт: http://1c.ua/ua/training/skysoft/training/

В разі відмови від участі необхідно повідомити за 5 робочих днів до початку курсу по e-mail: training@1c.ua.


Повернення до списку