Умови підтримки користувачів програмних продуктів "1С:Підприємство"

Умови підтримки користувачів програмних продуктів "1С:Підприємство"

Методисти та розробники "1С:Підприємства" спільно зі своїми партнерами здійснюють комплексний інформаційно-технологічний супровід зареєстрованих користувачів програм "1С:Підприємство".

Умови підтримки користувачів програмних продуктів системи "1С:Підприємство 8" залежать від версії програмних продуктів - базова або ПРОФ.

Користувачі програмних продуктів "1С:Підприємство 7.7" можуть отримати сервісне обслуговування тільки за наявності офіційно укладеного договору інформаційно-технологічного супроводу (1С:ІТС).

Найбільш зручним і комфортним для фахівців, що працюють з будь-якими програмами "1С:Підприємство" економічного призначення, є супровід за договором 1С:ІТС рівня ПРОФ.

Докладніше про умови супроводу:

Перевірка наявності договору 1C: ІТС

Введіть реєстраційний номер Вашого програмного продукту:

Версія програми

Умови супроводу

Сервіс, що надається

Підтримка користувачів "1С:Підприємства 8"

1С:Підприємство 8 версій ПРОФ

 

 

Підтримка зареєстрованих користувачів програмних продуктів "1С:Підприємство 8" версії ПРОФ здійснюється за договором 1С:ІТС.

У разі придбання програмного продукту "1С:Підприємство 8" версії ПРОФ користувачам надається пільговий період супроводу.

У період пільгового супроводу послуги за договором 1С:ІТС надаються без додаткової оплати.

 

Базові послуги за договором 1С:ІТС рівня ПРОФ:

  1. Доступ до професійної інформаційної системи 1C:ІТС ПРОФ, яку створено спеціально для користувачів програм "1С:Підприємство" (на сайті its.1c.ua та щомісячних DVD);
  2. Офіційне оперативне оновлення форм звітності та програм "1С:Підприємства" за допомогою кваліфікованого спеціаліста із супроводу на робочому місті користувача або самостійно через сайт підтримки користувачів releases.1c.eu;
  3. Необмежений доступ до служби технічної підтримки з "1С:Підприємства" (див. докладніше розділ Контакти служби підтримки користувачів з "1С:Підприємства");
  4. Безкоштовне використання Сервісів 1С:ІТС (1С:Звіт, 1С:Лекторій, 1С-Коннект та ін.) в обсязі, що включено до складу 1С:ІТС рівня ПРОФ (див. докладніше інформацію на Порталі 1С:ІТС portal.1c.eu);

Докладніше про 1С:ІТС:

Вибирайте партнера для супроводу "1С:Підприємства".

Базові версії 1С:Підприємства 8

Для зареєстрованих користувачів nbsp;базових версій програмних продуктів "1С:Підприємство 8" забезпечується базова підтримка без додаткової оплати.

Для отримання комплексної підтримки, користувачам базових версій програмних продуктів "1С:Підприємство" рекомендується укласти з партнером  договір 1С:ІТС рівня ПРОФ.

 

 

Для всіх користувачів базових версій "1С:Підприємства 8" (базова підтримка):

Для користувачів базових версій "1С:Підприємства 8", які уклали договір 1С:ІТС рівня ПРОФ

Базові послуги за договором 1С:ІТС рівня ПРОФ:

  1. Доступ до професійної інформаційної системи 1C:ІТС ПРОФ, яку створено спеціально для користувачів програм "1С:Підприємства" (на сайті its.1c.ua та щомісячних DVD);
  2. Офіційне оперативне оновлення форм звітності та програм "1С:Підприємства" за допомогою кваліфікованого спеціаліста із супроводу на робочому місті користувача або самостійно через сайт підтримки користувачів releases.1c.eu;
  3. Необмежений доступ до служби технічної підтримки з "1С:Підприємства" (див. докладніше розділ Контакти служби підтримки користувачів з "1С:Підприємства");
  4. Безкоштовне використання Сервісів 1С:ІТС (1С:Звіт, 1С:Лекторій, 1С-Коннект та ін.) в обсязі, що включено до складу 1С:ІТС рівня ПРОФ (див. докладніше інформацію на Порталі 1С:ІТС portal.1c.eu);

Докладніше про 1С:ІТС:

Вибирайте партнера для супроводу "1С:Підприємства".

Підтримка користувачів "1С:Підприємства 7.7"

1С:Підприємство 7.7

Підтримка зареєстрованих користувачів програмних продуктів "1С:Підприємство 7.7" здійснюється за договором 1С:ІТС.

Базові послуги за договором 1С:ІТС рівня ПРОФ:

  1. Доступ до професійної інформаційної системи 1C:ІТС ПРОФ, яку створено спеціально для користувачів програм "1С:Підприємство" (на сайті its.1c.ua та щомісячних DVD);
  2. Офіційне оперативне оновлення форм звітності та програм "1С:Підприємство" за допомогою кваліфікованого спеціаліста із супроводу на робочому місті користувача або самостійно через сайт підтримки користувачів releases.1c.eu;
  3. Необмежений доступ до служби технічної підтримки з "1С:Підприємства" (див. докладніше розділ Контакти служби підтримки користувачів з "1С:Підприємства");
  4. Безкоштовне використання Сервісів 1С:ІТС (1С:Звіт, 1С:Лекторій, 1С-Коннект та ін.) в обсязі, що включено до складу 1С:ІТС рівня ПРОФ (див. докладніше інформацію на Порталі 1С:ІТС portal.1c.eu);

Докладніше про 1С:ІТС:

Вибирайте партнера для супроводу "1С:Підприємства".

Контакти служби підтримки користувачів з "1С:Підприємства"

Лінія консультацій для зареєстрованих користувачів 1С:ІТС

  • Специальний телефонний номер: +38 (044) 422-55-51,
  • Додатковий телефонний номер: +38 (044) 422-55-50,
  • E-mail: hotline@1c.ua.

Служба розсилки релізів програм "1С:Підприємство 7.7"

Лінія консультацій для зареєстрованих користувачів базових версій "1С:Підприємства 8"

  • Телефонний номер: +38 (044) 422-55-50,
  • E-mail: hotline@1c.ua.

Задати питання щодо реєстрації/перереєстрації власника програмного продукту "1С:Підприємство", а також щодо відновлення дублікату реєстраційної анкети програмного продукту "1С:Підприємство"

Задати питання щодо роботи сайта підтримки користувачів системи "1С:Підприємства 8"

Задати питання щодо роботи сайта інформаційної системи 1С:ІТС

Центр Ліцензування для звернень з питаннями щодо роботи програмного захисту ПРОФ і базових версій "1С:Підприємства 8"

  • Спеціальний телефонний номер: +38 (044) 422-55-54,
  • E-mail: liс@1c.ua.