Умови підтримки користувачів програмних продуктів "1С:Підприємство"

Умови підтримки користувачів програмних продуктів "1С:Підприємство"

Методисти та розробники "1С:Підприємства" спільно зі своїми партнерами здійснюють комплексний інформаційно-технологічний супровід зареєстрованих користувачів програм "1С:Підприємство".

Умови підтримки користувачів програмних продуктів системи "1С:Підприємство 8" залежать від версії програмних продуктів - базова або ПРОФ.

Користувачі програмних продуктів "1С:Підприємство 7.7" можуть отримати сервісне обслуговування тільки за наявності офіційно укладеного договору інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).

Найбільш зручним і комфортним для фахівців, що працюють з будь-якими програмами "1С:Підприємство" економічного призначення, є супровід за договором ІТС рівня ПРОФ.

Докладніше про умови супроводу:

Перевірка наявності договору 1C: ІТС

Введіть реєстраційний номер Вашого програмного продукту:

Версія програми

Умови супроводу

Сервіс, що надається

Підтримка користувачів "1С:Підприємства 8"

"1С:Підприємство 8" версій ПРОФ

 

 

Підтримка зареєстрованих користувачів програмних продуктів "1С:Підприємство 8" версії ПРОФ здійснюється за договором ІТС.

У разі придбання програмного продукту "1С:Підприємство 8" версії ПРОФ користувачам надається пільговий період супроводу.

У період пільгового супроводу послуги за договором ІТС надаються без додаткової оплати.

 

Базові послуги за договором ІТС рівня ПРОФ:

  1. Доступ до професійної інформаційної системи ІТС ПРОФ, яку створено спеціально для користувачів програм "1С:Підприємство" на сайті its.1c.ua;
  2. Офіційне оперативне оновлення форм звітності та програм "1С:Підприємства" за допомогою кваліфікованого спеціаліста із супроводу з обслуговуючої компанії на робочому місті користувача або самостійно через сайт підтримки користувачів releases.1c.eu;
  3. Необмежений доступ до служби технічної підтримки з "1С:Підприємства" (див. докладніше розділ Контакти служби підтримки користувачів з "1С:Підприємства");
  4. Безкоштовне використання Сервісів ІТС (FREDO Звіт, Лекторій та ін.) в обсязі, що включено до складу ІТС рівня ПРОФ (див. докладніше інформацію на Порталі ІТС portal.1c.eu);

Докладніше про ІТС:

Вибирайте партнера для супроводу "1С:Підприємства".

Базові версії "1С:Підприємства 8"

Для зареєстрованих користувачів базових версій програмних продуктів "1С:Підприємство 8" забезпечується базова підтримка без додаткової оплати.

Для отримання комплексної підтримки, користувачам базових версій програмних продуктів "1С:Підприємство" рекомендується укласти з партнером  договір ІТС рівня ПРОФ.

 

 

Для всіх користувачів базових версій "1С:Підприємства 8" (базова підтримка):

Для користувачів базових версій "1С:Підприємства 8", які уклали договір ІТС рівня ПРОФ

Базові послуги за договором ІТС рівня ПРОФ:

  1. Доступ до професійної інформаційної системи ІТС ПРОФ, яку створено спеціально для користувачів програм "1С:Підприємства" на сайті its.1c.ua;
  2. Офіційне оперативне оновлення форм звітності та програм "1С:Підприємства" за допомогою кваліфікованого спеціаліста із супроводу з обслуговуючої компанії на робочому місті користувача або самостійно через сайт підтримки користувачів releases.1c.eu;
  3. Необмежений доступ до служби технічної підтримки з "1С:Підприємства" (див. докладніше розділ Контакти служби підтримки користувачів з "1С:Підприємства");
  4. Безкоштовне використання Сервісів ІТС (FREDO Звіт, Лекторій та ін.) в обсязі, що включено до складу ІТС рівня ПРОФ (див. докладніше інформацію на Порталі ІТС portal.1c.eu);

Докладніше про ІТС:

Вибирайте партнера для супроводу "1С:Підприємства".

Підтримка користувачів "1С:Підприємства 7.7"

"1С:Підприємство 7.7"

Підтримка зареєстрованих користувачів програмних продуктів "1С:Підприємство 7.7" здійснюється за договором ІТС.

Базові послуги за договором ІТС рівня ПРОФ:

  1. Доступ до професійної інформаційної системи ІТС ПРОФ, яку створено спеціально для користувачів програм "1С:Підприємство" на сайті its.1c.ua;
  2. Офіційне оперативне оновлення форм звітності та програм "1С:Підприємство" за допомогою кваліфікованого спеціаліста із супроводу з обслуговуючої компанії на робочому місті користувача або за самостійним запитом в Службу розсилки релізів (див. докладніше розділ Контакти служби підтримки користувачів з "1С:Підприємства");
  3. Необмежений доступ до служби технічної підтримки з "1С:Підприємства" (див. докладніше розділ Контакти служби підтримки користувачів з "1С:Підприємства");
  4. Безкоштовне використання Сервісів ІТС (FREDO Звіт, Лекторій та ін.) в обсязі, що включено до складу ІТС рівня ПРОФ (див. докладніше інформацію на Порталі ІТС portal.1c.eu);

Докладніше про ІТС:

Вибирайте партнера для супроводу "1С:Підприємства".

Контакти служби підтримки користувачів з "1С:Підприємства"

Лінія консультацій для зареєстрованих користувачів ІТС

  • Спеціальний телефонний номер: +38 (044) 222-72-10
  • Додатковий телефонний номер: +38 (044) 222-72-45
  • E-mail: hotline@1c.ua

Служба розсилки релізів програм "1С:Підприємство 7.7"

Лінія консультацій для зареєстрованих користувачів базових версій "1С:Підприємства 8"

  • Телефонний номер: +38 (044) 222-72-45
  • E-mail: hotline@1c.ua

Задати питання щодо реєстрації/перереєстрації власника програмного продукту "1С:Підприємство", а також щодо відновлення дублікату реєстраційної анкети програмного продукту "1С:Підприємство"

Задати питання щодо роботи сайта підтримки користувачів системи "1С:Підприємства 8"

Задати питання щодо роботи сайта інформаційної системи ІТС

Центр Ліцензування для звернень з питаннями щодо роботи програмного захисту ПРОФ і базових версій "1С:Підприємства 8"

  • Спеціальний телефонний номер: +38 (044) 222-71-85
  • E-mail: lic@1c.ua