Галузеві і спеціалізовані продукти

Галузеві і спеціалізовані продукти

1С:CRM СТАНДАРТ для України

CRM-рішення на платформі "1С:Підприємство" випускаються понад 10 років. Більше 50 000 користувачів використовують рішення "1С:CRM" у своїй щоденній роботі, серед них понад 5000 користувачів в Україні.

Весь багаторічний досвід впроваджень на підприємствах різних галузей, масштабів і форм власності дозволив перетворити програмний продукт "1С:CRM" в зручний, функціональний, гнучкий інструмент управління взаємовідносинами з клієнтами.

Рішення "1С:CRM" (Customer Relationship Management - Управління відносинами з клієнтами) дозволяють організувати ефективну роботу відділів продажів, сервісного обслуговування, логістики, маркетингу, аналітичної служби, служби якості та інших підрозділів на всіх етапах взаємодії з клієнтами і всередині компанії.

Програма реалізована повністю на керованих формах. Це дозволяє використовувати її в режимі товстого, тонкого або web клієнта, тобто працювати з системою з будь якої точки світу. Для організації такої схеми роботи можна використовувати, наприклад, сервіс 1С:Лінк

1С:CRM СТАНДАРТ для України

"1C:Підприємство 8. CRM СТАНДАРТ для України" редакція 1.0 постачається як 5-ти користувацька коробка "1С:Підприємство 8. CRM СТАНДАРТ для України. Комплект на 5 користувачів". Цей варіант поставки містить тільки затребувану невеликими компаніями CRM-функціональність, яка необхідна для роботи з клієнтами та автоматизації внутрішніх процесів управління невеликою компанією і має привабливу для цієї категорії підприємств ціну. Конфігурація "1С:CRM СТАНДАРТ для України" пройшла сертифікацію "1С:Сумісно"

Головними перевагами рішення є швидке розгортання системи і можливість самостійного освоєння, без додаткових витрат на впровадження. Цьому сприяють:

  • можливість автоматичного перенесення даних про клієнтів з "1С:Бухгалтерія 8 для України", поштової програми і електронних таблиць в CRM-систему і швидкого запуску CRM-системи в роботу (від 30 хвилин);
  • ергономічний і сучасний інтерфейс, який дозволяє швидко освоїти і легко працювати в програмі співробітникам компанії незалежно від досвіду роботи з комп'ютером;
  • оперативний доступ до необхідної інформації про клієнта в один-два "кліка";
  • готові сценарії роботи та звіти дозволять в мінімальні терміни запустити систему і почати роботу;
  • можливість віддаленої роботи в CRM-системі через Інтернет актуальна для роз'їзних співробітників і керівника;
  • невисокі вимоги до ресурсів комп'ютерів, які використовуються, що значно зменшує вартість впровадження CRM-системи - не потрібно купувати нові комп'ютери;
  • доступна вартість рішення, поставка відразу на 5 робочих місць.

Функціональні можливості

Управління клієнтською базою. Збір всіх даних про клієнтів в єдину клієнтську базу компанії, детальна характеристика про кожного клієнта і контактну особу, розширена аналітика по клієнту, можливість швидкого введення і доступу до інформації про клієнта.

Управління контактами з клієнтами, облік історії контактів з клієнтами, реєстрація потреби клієнтів, оперативна передача інформації між співробітниками, планування контактів, зустрічей.

Управління робочим часом (тайм-менеджмент). Планування і контроль за виконанням доручень, координація роботи в часі між співробітниками, система нагадувань.

Управління продажами. Управління етапами продажу на основі єдиних шаблонів проведення продажу клієнту, створення типових шаблонів з продажу унікальних для вашої компанії, механізм оперативного управління та аналізу циклу продажів - "воронка продажів".

Управління маркетингом. Виділення сегментів клієнтів; можливість формувати розсилки електронних листів, проводити телефонні обдзвони, як за сегментами клієнтів (за допомогою майстрів), так і індивідуально. Можливість проводити компанію по пошуку нових клієнтів ("холодні обдзвони") із завантаженням клієнтської бази з зовнішніх файлів різних форматів.

Полегшення виконання рутинних операцій, інтеграція з електронною поштою, попередньо налаштовані звіти, автоматичне виставлення рахунків на оплату і відправлення їх по електронній пошті, пошук двійників клієнтів, групова обробка клієнтів, фільтри.

Юзабіліті. Відображення інформації на "робочих столах", можливість вибору необхідних в роботі інформаційних блоків, приховування непотрібної або надлишкової інформації, спливаючі інформаційні банери.

Інтеграція з іншими системами. Система має можливості взаємодії з іншими додатками і забезпечує:

  • двосторонній обмін даними з програмою "1С: Бухгалтерія 8 для України" (вивантаження в бухгалтерську програму рахунків на оплату, контактної інформації про клієнта; завантаження з бухгалтерської програми всіх взаєморозрахунків по клієнту: фактичні оплата і відвантаження);
  • завантаження адресних класифікаторів та іншої довідкової інформації;
  • завантаження даних із зовнішніх файлів різних форматів (текстових, MS Excell).
  • персоніфіковану розсилку sms повідомлень через сервіс "SMS4B".

Аналітичні звіти. Багатофакторний аналіз контактів і продажів, аналіз стану роботи з клієнтами, "воронка продажів", звіти з виконавчої дисципліни співробітників, розширений аналіз клієнтської бази тощо.

Захист інформації. Розмежування прав доступу до інформації для користувачів на рівні об'єктів, а також обмеження по можливості роботи в програмі: через інтернет, тільки в офісі, через інтернет і в офісі.

Умови придбання і супроводу

Для придбання програми ви можете звернутися до 1С:Франчайзі. Поточні ціни вказані в прайс-листі.

"1С:CRM СТАНДАРТ для України" поставляється з аппаратним захистом 4820179071221 1С:Предприятие 8. CRM СТАНДАРТ для Украины. Комплект на 5 пользователей.

Для програмних продуктів системи "1С:Підприємство 8" передбачено обслуговування по лінії Інформаційно-технологічного супроводу 1С:ІТС Україна.

Інтернет-підтримка зареєстрованих користувачів.


Повернення до списку