Галузеві і спеціалізовані продукти

Галузеві і спеціалізовані продукти

1С:Оновлення інформаційних баз у пакетному режимі

Спеціалізоване прикладне рішення "1С:Підприємство 8. Оновлення інформаційних баз у пакетному режимі. Доповнення для конфігурацій системи 1С:Підприємство 8" призначено для організацій, що використовують у своїй діяльності велику кількість інформаційних баз, що грунтуються на тиражних рішеннях на платформі "1С:Підприємство 8.2", "1С:Підприємство 8.3", зокрема компаній, що займаються наданням бухгалтерських, аудиторських послуг, а також для 1С:Франчайзі, які обслуговують велику кількість інформаційних баз.

Продукт може застосовуватися для типових конфігурацій, для галузевих рішень, а також для унікальних конфігурацій, розроблених безпосередньо для конкретних організацій і користувачів на платформі "1С:Підприємство 8". Єдина вимога до конфігурацій, для поновлення яких може застосовуватися продукт "1С:Оновлення інформаційних баз у пакетному режимі", полягає в тому, що вони повинні знаходитися на підтримці постачальника.

Функціональні можливості

  • Функції, пов'язані з автоматичним оновленням інформаційних баз, створених на основі різних конфігурацій на платформі "1С:Підприємство 8":

    • автоматичне оновлення інформаційних баз, створених на основі однієї модифікованої конфігурації, за наявності заздалегідь підготовленого cf або cfu-файлу;
    • автоматичне оновлення незмінених конфігурацій (як типових, так і галузевих), що стоять на підтримці;
    • автоматичне оновлення інформаційних баз із попереднім формуванням сценарію поновлення при переході з однієї версії конфігурації на іншу з урахуванням пропущених релізів;
    • робота з заздалегідь заданими адміністратором інформаційними базами в довільній кількості;
    • оновлення за різними сценаріями.
  • Автоматичне резервне копіювання інформаційних баз (як перед оновленням, так і, в якості самостійної адміністративної функції).
  • Додаткові адміністративні функції, пов'язані з управлінням ролями і правами користувачів:
    • управління списками користувачів і їх правами в декількох інформаційних базах;
    • групова робота з налаштуваннями й додатковими правами користувачів (редагування, копіювання, тощо) відразу для декількох інформаційних баз, обраних користувачем;
    • групова робота з ролями (порівняння, копіювання, додавання, видалення й налаштування прав, тощо) відразу для декількох інформаційних баз, обраних користувачем;
    • управління користувачами (створення, видалення, зміна (інтерфейси, пароль, тощо), призначення / зняття ролей користувачу, порівняння прав користувачів, копіювання ролей між користувачами, звіти по ролям, користувачам, тощо);
    • відправлення повідомлень користувачам, блокування, моніторинг, завершення сеансів.

  • Запуск завдань за розкладом:
    • планування та автоматичний запуск зазначених адміністратором дій у потрібних інформаційних базах за розкладом; 
    • можливість створення користувацьких завдань;
    • пакетне виконання завдань

  • Оновлення списку релізів конфігурацій з Інтернету.
  • Завантаження необхідних релізів із сайту оновлень за наявності у користувача логіна й пароля.
Усі перераховані вище функції можуть виконуватися для довільної кількості інформаційних баз, заданих адміністратором, що працюють як у файловому, так і в клієнт-серверному режимі.

Переваги в порівнянні з "ручним" оновленням інформаційних баз

  • Суттєве зменшення кількість часу, який фахівцю необхідно витратити на виконання оновлення великої кількості інформаційних баз, у результаті чого звільняється час фахівців для вирішення інших, більш важливих завдань.
  • Мінімізація впливу людського чинника, скорочення кількості потенційно можливих помилок.
  • Зниження загальної вартості обслуговування всієї інформаційної системи.
  • Зменшення тимчасових витрат, необхідних для підтримки інформаційних баз в актуальному стані, створення резервних копій баз і виконання функцій з адміністрування баз.
  • Максимально швидкий початок роботи користувачів із функціональністю нових релізів.
  • Вивільнення часу адміністраторів для вирішення інших завдань.
  • Збільшення надійності інформаційних систем.
  • Можливість обслуговування інформаційних баз у будь-який час доби 7 днів на тиждень.

Умови придбання й сервісні послуги користувачам

Для придбання програми ви можете звернутися до 1С:Франчайзі. Поточні ціни вказані в прайс-листі.

Програма "1С:Оновлення інформаційних баз у пакетному режимі" доступна з апаратним захистом:

  • 4820179074000 1С:Підприємство 8. Оновлення інформаційних баз у пакетному режимі. Доповнення для конфігурацій системи 1С:Підприємство 8

Спеціалізоване рішення є доповненням для конфігурацій системи "1С:Підприємство 8" і поставляється без платформи.

Для програмного продукту передбачено обслуговування по лінії інформаційно-технологічного супроводу (1С:ІТСУкраїна).

Інтернет-підтримка зареєстрованих користувачів.




Повернення до списку