Галузеві та спеціалізовані продукти

Галузеві та спеціалізовані продукти

Фітнес клуб

Галузеве рішення "Фітнес клуб" розроблено спеціально для фітнес центрів, йога центрів, фітнес клубів, басейнів, спортивних комплексів, оздоровчих установ. Також "Фітнес клуб" може використовуватися в стрілецьких клубах, навчальних центрах, дитячих розвиваючих центрах. Програма призначена для ведення обліку, допомоги в організації та управління всіма бізнес процесами на будь-якому із зазначених підприємств.

Програма не призначена для ведення бухгалтерського і податкового обліку - для цих цілей можна використовувати програму "Бухгалтерія", в яку передбачене вивантаження необхідної інформації з "Фітнес клуб".

Функціональність програмного комплексу заснована на потужній і гнучкій базі «1С:Підприємство 8». В основі створення програми для фітнес клубів лежать насущні потреби керівників і співробітників компаній, що надають фітнес послуги, а також використано досвід численних впроваджень на фітнес-підприємствах України та інших країнах. Програма "Фітнес клуб" поєднує в собі сильний функціонал, зручність і простоту у використанні, сучасний і красивий інтерфейс. 

Програма оптимально підходить як для невеликих фітнес клубів, так і для мережевих фітнес центрів.

У конфігурації передбачені всі операції, необхідні для:
  • власника бізнесу 
  • керуючого
  • менеджера з продажу контрактів
  • адміністратора на ресепшн
  • тренера або фітнес-спеціаліста
  • співробітника фітнес-бару
  • бухгалтера
  • клієнтів

Це дозволяє:

Власникові фітнес клубу:

  • бачити оборот грошових коштів
  • бачити діаграму відвідувань і продажів
  • оцінювати рентабельність підприємства
  • отримувати будь-які звіти про діяльність підприємства
  • планувати діяльність клубу 
  • допомагає керувати грошовими потоками

Керуючому:

  • вести планування і контроль за завантаженістю співробітників
  • контролювати завантаженість відвідувань
  • керувати продажами
  • керувати закупівлями
  • отримувати аналітичну звітність

Менеджеру з продажу: 

  • реєструвати договори (контракти) з клієнтами в програмі для фітнес клубів
  • ставити завдання по роботі з клієнтами та контролювати їх виконання
  • аналізувати клієнтську базу і проводити маркетингові заходи по збільшенню лояльності клієнтів

Інструктору і тренеру:

  • планувати групові заняття
  • планувати відвідування клієнтів

Співробітнику фітнес-бару (бармену): 

  • оформляти облік або продаж напоїв і страв з бару в програмі для фітнес клубів за допомогою спеціального touchscreen (тачскрін) екрана
  • робити калькуляцію страв для автоматизованого списання інгредієнтів 

Бухгалтеру

  •  одержувати готові документи для ведення обліку. 

Функціональні можливості

Робота з клієнтами

  • Ведення бази клієнтів з фотографіями, з розбивкою за певними сегментами і групами, для подальшого аналізу статистики відвідувань.
  • Карта клієнта (ПІБ, контактні дані, інформація про видані довідки, наявність клубних пластикових карт, активні абонементи, історія відвідувань, резерви занять, прив'язка мітки-ідентифікатора клієнта).
  • Управління абонементами (управління набором послуг при продажу, продаж, активація, заморозка, продовження і повне блокування абонемента, передача іншому клієнту).
  • Облік відвідувань клієнтів фітнес клубу (списання тренувань та інших послуг фітнес клубу з діючих абонементів, облік разових відвідувань, статистика відвідувань по клієнтах, статистика відвідувань по послугах і інші звіти).
  • Попередній запис на групові заняття та індивідуальні тренування.
  • Використання пластикових карт для ідентифікації клієнта (штрихкодові, магнітні, безконтактні).
  • Видача дисконтних карт (наприклад: золота, срібна, тощо.).
  • Облік послуг оренди шафок і комірок.
  • Робота з корпоративними клієнтами (організаціями).
  • Можливість самостійного створення та друку клубних карт на спеціалізованому обладнанні.
  • Друк договорів і контрактів з шаблонів.

 Управління абонементами

У програмі "Фітнес клуб" передбачено всі необхідні інструменти для ефективної роботи та управління абонементами.
Всі абонементи, які використовуються у фітнес центрах, можна умовно розділити на три групи:
  • абонементи, обмежені по кількості послуг
  • абонементи, обмежені по терміну дії
  • абонементи обмежені і за кількістю послуг і по терміну дії (т.зв. змішані абонементи)
У програмі "Фітнес клуб" можна створити абонементи всіх трьох груп, налаштовуючи необхідні параметри. 

Всі видані (продані) абонементи фіксуються в програмі.

При продажу абонементів обмежених за часом (наприклад: 1 міс., 6 міс., 1 рік і т.д.) програма автоматично пропонує його активувати. Активація подібних абонементів можлива відразу при продажу або при першому відвідуванні. 
Для тимчасового припинення дії абонемента (наприклад, якщо клієнт від'їжджає у відрядження чи де інде) можна використовувати заморозку. В цьому випадку термін дії абонемента збільшується на термін заморозки.
Програма автоматично веде облік терміну дії абонементів і кількість відвідувань по ним. 

Попередній запис

Журнал попереднього запису дозволяє вести реєстрацію клієнтів на групові заняття та індивідуальні тренування завчасно. 


Система підвищення лояльності клієнтів

Для підвищення лояльності клієнтів у фітнес клубі можуть застосовуватися:
  • Дисконтні картки;
  • Накопичувальні знижки;
  • Бонусна система з нарахуванням на особовий рахунок клієнта;
  • Надання знижки у вигляді відсотка, суми, подарунка;
  • Подарункові сертифікати.

Управління персоналом

  • Планування графіка роботи співробітників.
  • Планування графіка чергувань співробітників.
  • Облік фактично відпрацьованого часу роботи персоналу.
  • Управлінський розрахунок зарплати (різні види нарахувань - оклад, фіксована частина, тариф за вихід, тариф за відвідувачів, відсоток від вартості наданих послуг, відсоток від продажу абонементів, відсоток від продажу товарів і багато інших). 
  • Нарахування регламентованої заробітної плати та розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці рекомендується виконувати за допомогою програми "Бухгалтерія" або "Зарплата та управління персоналом".
  • Аналіз ефективності роботи персоналу.

Облік товарів на складі

  • Надходження товарів на склад.
  • Облік запасів за партіями (FIFO, LIFO, по середньому).
  • Роздрібний продаж товару клієнтам.
  • Списання матеріалів за нормами.
  • Контроль критичних залишків.
  • Проведення інвентаризації.

Облік фінансів

  • Каса (прибуткові та видаткові ордери з різними видами операцій).
  • Банк (надходження на рахунок і списання з рахунку).
  • Особові рахунки клієнтів (депозити) з можливістю ведення декількох видів особових рахунків для одного клієнта.
  • Облік витрат фітнес клубу (оренда, комунальні платежі, податки і т.д.).
  • Взаєморозрахунки з підзвітними особами.

Проведення маркетингових заходів

  • Вбудований модуль для розсилки SMS-повідомлень клієнтам. У програмі можна планувати відправку SMS-повідомлення в певний час, наприклад для привітання Клієнта з Днем Народження. 
  • Вбудований поштовий клієнт для розсилки електронних листів клієнтам.
  • Проведення різних маркетингових опитувань клієнтів з метою поліпшення якості роботи фітнес клубу і залучення нових клієнтів.
  • Надання знижок і дисконтних програм (гнучка система знижок: дисконтні карти, накопичувальні дисконтні карти, за сумою відвідування, подарунки для клієнтів, бонуси та інші).
  • Аналіз ефективності джерел залучення клієнтів (реклами).

Ведення аналітики про роботу фітнес клубу

  • Звіти по клієнтах (співвідношення припливу і відтоку клієнтів, взаєморозрахунки з клієнтами, зобов'язання за абонементами, статистика відвідувань, популярність абонементів по відвідинам, відвідуваність занять і інші звіти).
  • Аналітика фінансових результатів (прибуток, прибуток по клієнтах, прибуток по співробітниках, витрати).
  • Звіти по складу (залишки товарів на складах, критичні залишки - необхідно забезпечити, товарний звіт та інші звіти).
  • Аналіз роботи співробітників (рейтинг співробітників за кількістю обслужених клієнтів, рейтинг співробітників по постійним клієнтам, план-фактний аналіз відпрацьованого часу і інші звіти).
  • Контроль роботи клубу через Інтернет.
  • Розмежування прав доступу до даних інформаційної бази даних і контроль дій персоналу.

Автоматизація мереж фітнес клубів

  • Робота через тонкий клієнт "1С:Підприємства 8." (використовується при наявності у клієнта стабільного Інтернет, зі швидкістю не нижче 515 кбіт/с).
  • Робота в веб-браузері (використовується при наявності у клієнта стабільного Інтернет).
  • Організація розподіленої бази даних. (Використовується, якщо з'єднання з Інтернет не стабільне або відсутнє).

Широкий перелік обладнання, що підключається:

  • Фіскальні реєстратори (РРО).
  • Сканери штрих-коду.
  • Зчитувачі магнітних і безконтактних карт.
  • Еквайрингові термінали.
  • Веб-камери.
  • Системи контролю управління доступом (СКУД), тільки для версії КОРП.

Фітнес клуб версія КОРП

На додаток до функціональних можливостей "Фітнес клуб" версія КОРП забезпечує:
  • Інтерфейс "Менеджер з продажу": реєстрація корпоративних договорів і клієнтських контрактів, блок функцій CRM-системи з постановкою завдань по роботі з клієнтами та контролем їх виконання, аналіз клієнтської бази та проведення маркетингових заходів щодо збільшення лояльності клієнтів.
  • Інтерфейс "Фітнес бар": продаж спеціалізованого спортивного харчування, напоїв і страв.
  • Інтерфейс "Тренер": планування групових та індивідуальних занять, реєстрація відвідувань клієнтів, система звітів по проведеним тренуванням.
  • Підключення систем контролю управління доступом (СКУД): СФИНКС, Legos, Кронверк.

Умови придбання й сервісні послуги користувачам

Для придбання програми ви можете звернутися до партнерської мережі.

Для програмного продукта передбачено обслуговування по лінії  ІТС Галузевий.

Інтернет-підтримка зареєстрованих користувачів


Повернення до списку