Галузеві і спеціалізовані продукти

Галузеві і спеціалізовані продукти

1С:ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства (КОРП, ПРОФ, СТАНДАРТ)

Поєднуємо краще: управління ІТ-інфраструктурою на базі передових практик ITIL і можливості платформи "1С:Підприємство 8".

"1С:ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства" (КОРП, ПРОФ, СТАНДАРТ) — універсальні рішення для організації комплексного управління процесами у сфері інформаційних технологій. 1С:ITIL створено на основі кращих світових практик надання ІТ-послуг. Спеціалізоване рішення дозволяє ефективно і з мінімальними витратами керувати ІТ-підрозділом, службою технічної підтримки, call-центром, організувати роботу зі зверненнями клієнтів, заявками співробітників, вести облік обладнання та програмного забезпечення, сформувати каталог сервісів і визначити їх вартість, вести аналіз подій під час експлуатації обладнання, виявляти вузькі місця в ІТ-інфраструктурі компанії, контролювати ІТ-бюджет і багато іншого.

Рішення призначене для підвищення ефективності роботи підприємств, сферою діяльності яких є:
  • консалтинг в галузі інформаційних технологій;
  • системна інтеграція;
  • технічна підтримка (Service Desk);
  • а також для компаній будь-якої галузі, успішна робота яких багато в чому залежить від злагодженого й безперебійного функціонування ІТ-інфраструктури.
Впроваджуючи 1С:ITIL, компанія отримує комплексне рішення для створення й автоматизації системи управління ІТ. Адаптація рішення під специфіку бізнес-процесів компанії здійснюється на рівні налаштувань, без потреби вносити зміни в код конфігурації, що знижує вартість впровадження й супроводу.

Ефективна робота ІТ-підрозділу з використанням рішення стає конкурентною перевагою компанії, базою для розвитку і зростання бізнесу.

Використання рішення дозволяє

Компаніям-провайдрам ІТ-послуг:

  • Керівникам компанії: керувати ІТ-інфраструктурою за допомогою ефективного професійного інструменту з уже сформованими на підставі передових практик процесами і їх взаємозв'язками, виявляти резерви і вдосконалювати якість послуг, що надаються, оптимізувати ІТ-процеси, підвищити конкурентоспроможність компанії на ринку завдяки використанню передових методик управління ІТ.

  • Керівникам проектів, менеджерам з послуг: контролювати якість ІТ-послуг, що надаються клієнтам; здійснювати моніторинг ефективності співробітників; представляти замовнику звіти про надані сервіси у зручній формі.

  • Інженерам служби супроводу: ефективно виконувати завдання з надання ІТ-сервісів клієнтам, реалізовувати проекти впровадження та супроводу, використовуючи зручний професійний інструмент; оперативно опрацьовувати звернення.

Компаніям-користувачам ІТ-послуг:

  • Керівникам компанії: знизити витрати на інформаційні сервіси й підтримку ІТ-інфраструктури; отримати обгрунтування витрат на ІТ та ефективний ІТ-сервіс як основу для розвитку бізнесу; забезпечити відповідність основних ІТ-процесів потребам бізнесу; підвищити прозорість і вимірність роботи ІТ-служби, зацікавленість ІТ-підрозділу в наданні якісного сервісу; підвищити задоволеність клієнтів компанії завдяки отриманню ними додаткових зручностей у разі звернення в службу техпідтримки.

  • ІТ-директору: встановити взаємовідносини між ІТ-службою та бізнес-підрозділами компанії за принципом "клієнт — замовник", обгрунтувати запити на фінансування сервісів необхідної якості; вести облік наявних ресурсів; ефективно планувати роботи, активи й бюджет; здійснювати автоматизований аудит і аналіз стану ІТ-ресурсів, визначати проблемні місця; оперативно усувати збої і скоротити час можливих простоїв через проблеми в ІТ; наочно представляти результати роботи керівництву компанії; оптимізувати роботу з зовнішніми контрагентами.

  • Керівнику служби технічної підтримки: організувати ефективну роботу ІТ-фахівців; автоматизувати обробку звернень користувачів в умовах постійно зростаючих інформаційних потоків.

  • ІТ-фахівцям, системним адміністраторам: отримувати чіткі завдання; бачити доступність ресурсів, оперативно проводити інвентаризацію, переміщення обладнання; оперативно розв'язувати проблеми користувачів, використовуючи автоматизовану обробку заявок.

  • Бухгалтерам: вести облік програмного забезпечення й устаткування як об'єктів основних засобів у єдиній базі регламентованого обліку.

  • Співробітникам компанії (користувачам ІТ-послуг): отримувати якісні ІТ-послуги в задані терміни; користуватися зрозумілою системою подачі заявок для вирішення ІТ-задач.

Функціональні можливості

Порівняльна таблиця функціональних можливостей рішень "1С:ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства"

Функціональність (Процеси ITIL)

СТАНДАРТ

ПРОФ

КОРП

Управління фінансами

-

+

+

Ресурсно-Фінансова модель послуги

- -

+

Управління каталогом послуг

+

+

+

Управління рівнем обслуговування

+

+

+

Управління доступністю

-

+

+

Перетворення послуг

+/-

+

+

Управління активами й конфігураціями

+/-

+

+

Управління релізами й розгортанням

+/-

+

+

База знань

+

+

+

Управління інцидентами

+

+

+

Управління проблемами

-

+

+

Управління подіями

-

+

+

Управління доступом

+

+

+

Виконання запитів

-

+

+

Управління потужностями

-

-

+

Управління безперервністю послуг

-

-

+

Управління постачальниками

-

-

+

Управління безпекою

-

-

+

Управління взаємовідносинами зі споживачами

-

-

+



Умови продажу та супроводу

Для придбання програмного продукту Ви можете звернутися до 1С:Франчайзі. Поточні ціни вказані в прайс-листі.

Спеціалізоване рішення є в таких варіантах поставки:

Продукти з апаратним захистом:
  • 4820179073737 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства СТАНДАРТ
  • 4820179073744 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства ПРОФ
  • 4820179072297 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП (USB)

Продукт із програмним захистом:

  • 4820179072198 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП

Для "1С:ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства" версій СТАНДАРТ і ПРОФ розширення використання поставки здійснюється придбанням додаткових ліцензій на платформу "1С:Підприємство 8".

Для "1С:ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства" версії КОРП розширення використання поставки здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на конфігурацію:
  • 4820179072204 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
  • 4820179072211 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
  • 4820179072228 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
  • 4820179072235 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
  • 4820179072242 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
  • 4820179072259 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
  • 4820179072266 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
  • 4820179072273 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
  • 4820179072280 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 1000 робочих місць
  • 4820179072303 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце (USB)
  • 4820179072310 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць (USB)
  • 4820179072327 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць (USB)
  • 4820179072334 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць (USB)
  • 4820179072341 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць (USB)
  • 4820179072358 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць (USB)
  • 4820179072365 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць (USB
  • 4820179072372 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць (USB)
  • 4820179072389 1С:Підприємство 8. ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП. Клієнтська ліцензія на 1000 робочих місць (USB)

і відповідної кількості додаткових ліцензій на платформу "1С:Підприємство 8".

Для програмного продукту передбачено обслуговування по лінії галузевого інформаційно-технологічного супроводу  1С:ІТС Україна Галузевий.

Інтернет-підтримка зареєстрованих користувачів    


Повернення до списку